Friday, February 2, 2018

မြန်မာ့အောင်သံ

4TV ႏွင့္ 5Network ၾကည့္႐ႈသူမ်ား စိတ္ေက်နပ္မႈရသည္အထိေဆာင္ရြက္သြားမည္ဟု စားသံုးသူေရးရာဦးစီး ဌာန ေျပာ

ရန္ကုန္၊ ေဖေဖာ္၀ါရီ ၂

4TV လိုင္းမ်ား ေျပာင္းလဲလိုက္တဲ့အေပၚ စားသံုးသူေရးရာဦးစီးဌာနသို႔ တိုင္ၾကားမႈမ်ားရွိလာသည့္အတြက္ Forever Group ကုမၼဏီသို႔ အျမန္ဆံုးေျပလည္ေအာင္ ေျဖရွင္းေပးရန္ တိုက္တြန္းမႈမ်ားျပဳလုပ္ထားၿပီး ႐ုပ္သံၾကည့္ပရိတ္သတ္မ်ား စိတ္ေက်နပ္မႈရသည္အထိ ညွိႏႈိင္းေဆြးေႏြးေဆာင္ရြက္သြားမည္ဟု စားသံုးသူေရးရာ ဦးစီးဌာန ညႊန္ၾကားေရးမွဴး ဦးေဆြတင့္ၾကဴးက ေျပာဆိုလုိက္သည္။

လတ္တေလာတြင္ စားသံုးသူေရးရာဦးစီးဌာနမွ တစ္ႏိုင္ငံလံုးရွိ 4TV ႏွင့္ 5NetWorkသံုးစဲြသူမ်ားထံ စိတ္ေက်နပ္မႈ ရွိ၊ မရွိကို စစ္တမ္းေကာက္ယူေနၿပီး သံုးစဲြသူမ်ားေက်နပ္သည္အထိ ျပန္လည္ေဆာင္ရြက္ေပးရန္ တိုက္တြန္းထားသည္ဟု သိရသည္။

"ဒီရက္ပိုင္းထဲမွာဘဲ MRTV ရယ္ Forevergroup ရယ္  စားသံုးသူေရးရာဦးစီးဌာနရယ္ သံုးပြင့္ဆိုင္ေတြ႕ဆံုၿပီး ဒီလိုအဆင္မေျပျဖစ္ေနတာေတြကို ဘယ္လိုလုပ္မလဲ၊ သံုးစဲြသူေတြအတြက္ ဘယ္လိုမ်ိဳးျပန္ၿပီး ေျဖရွင္းေပးမလဲဆိုတာ အေျဖထုတ္မွာပါ။ ေသခ်ာတာကေတာ့ သံုးစဲြသူေတြ စိတ္ေက်နပ္တဲ့အထိ ရေအာင္ ေဆာင္ရြက္ေပးသြားမွာပါ" ဟု စားသံုးသူေရးရာဦးစီးဌာန ညႊန္ၾကားေရးမွဴးဦးေဆြတင့္ၾကဴက ဆိုသည္။

စားသံုးသူေရးရာဦးစီးဌာနမွ ေကာက္ယူရရွိသည့္စစ္တမ္းမ်ားအရ 4TV အခေပး႐ုပ္သံလိုင္း ၾကည့္႐ႈသူမ်ားအေနျဖင့္ (၁) ယခင္ကဲ့သို႔ပင္ ႐ုပ္သံလိုင္းမ်ားကို ျပန္လည္ထုတ္လႊင့္ေပးပါ။ (၂) 4TV အခေပး႐ုပ္သံလိုင္းကို ဆက္လက္ၾကည့္႐ႈလိုစိတ္ မရွိေတာ့ပါ။ (၃) ၾကည့္႐ႈသူမ်ားကို ႀကိဳတင္အသိမေပးဘဲ အေလးထားျခင္းမရွိသျဖင့္ အေရးယူေပးပါ ဟူသည့္ အခ်က္သံုးခ်က္ ထြက္ေပၚလာခဲ့သည္။

ရရွိလာသည့္စစ္တမ္းမ်ားကို အေျခခံၿပီး သက္ဆိုင္ရာ ကုမၼဏီႏွင့္ေဆြးေႏြးကာ ႐ုပ္သံၾကည့္သူမ်ားအတြက္ စိတ္ေက်နပ္မႈ အျမန္ဆံုးရရွိေစရန္ ေဆာင္ရြက္ေပးသြားမည္ဟု စားသံုးသူေရးရာဦးစီးဌာနထံမွ သိရသည္။

ျပည့္ေအာင္

မြန်မာ့အောင်သံ

About မြန်မာ့အောင်သံ -

Aung Htun Linn.. TThe Hurrah Myanmar News Agency | မြန်မာ့အောင်သံ.

Subscribe to this Blog via Email :